2014. február 28., péntek

Díj



Nagyon nagyon nagyon szeretném megköszönni az első díjamat IDGirl nek! Nagyon hálás vagyok érte :)))













 Szabályok:

1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat! 


2. Írj magadról 11 dolgot! 


3. Válaszolj 11 kérdésre! 


4. Írj 11 kérdést! 


5. Küldd tovább öt embernek!

         11 Dolog Magamról:

  • Nem szeretek az ételekben újdonságokat megkóstolni
  • Néha olyan bunkó tudok lenni, hogy az akivel az voltam rám se mer nézni
  • Volt egy hét, amikor azért nem írtam, mert rákattantam a Szent Johanna gimi sorozatra (ezer bocs ezért még mindig!)
  • Év elején annyit írtam, hogy még a leckéimet sem csináltam meg
  • Általában a barátnőmtől értesülök a(z) One Direction- os hírekről
  • 16 éves vagyok
  • A kedvenc filmem a 'Stuck in love' (szerintem ha valaki megnézni érteni fogja miért)
  • Soha nem voltam még szerelmes
  • Imádok bulizni
  • Ha valami bajom van leülök írni és direkt valami pokoli történetet írok, hogy meglássam mennyire jó életem van ezekhez képest
  • Szívesen élnék olyan világban, mint amit 'megteremtettem' ezen a blogon

111 kérdés


1 . Melyik a kedvenc meséd? 
   Hmm... A Herkules és az Oroszlánkirály között nem tudok dönteni...
2. Gondoltad volna 5 évvel ezelőtt, hogy blogot fogsz írni? 
   Nem. Egészen tavalyig még csak az írással sem foglalkoztam.
3. Ha visszamehetnél az időben kijavítanál valamit?
   Biztosan... Csináltam nagy hülyeségeket, ahogy mindenki más is.
4. Mi a kedvenc filmed címe?
   Stuck in love (Bízz a szerelembe a magyar címe ha jól tudom)
5. Mit ajánlasz a kezdő bloggerináknak?
  Hogy ne adják fel, s próbáljanak maguknak közönséget szerezni. Kommunikáljanak a többi bloggerrel, vagy olyanokkal akik ugyan abban a témában benne vannak, amivel ő akar foglalkozni. Én rengeteg segítséget/tippet kaptam így.
6. Jól tanulsz?
   Háát... Nem tanulok ez a legnagyobb problémám, ugyanis hihetetlenül lusta vagyok. De hülyének (annyira) nem mondanám magam.
7. Mi vezetett arra, hogy blogot írj?
  Új gmail fiókot akartam nyitni álnéven, mikor is feladta ezt a lehetőséget. Előtte is sokat pedzegettem, de akkor, ( a barátnőm adta meg az utolsó löketet) rászántam magam.
8. Van olyan személy, aki nélkül a blogod nem sikerült volna?
  Voltak emberek, akik az elejétől fogva nagyon nagyon biztattak, hogy semmit sem veszíthetek főleg ha álnéven írom, de pont mert álnéven írok, így úgy érzem, hogy a magam 'erejéből' sikerült elérnem azt, amim most van.
9. Ha igen ki(k) ?
  Barátnőim, testvérem.
10. Tudja valaki, hogy blogot írsz?
   Igen, egy kevesen tudják.
11. Ha igen ki? 
  A barátaim egy része, a családom, de onnan csak a nővérem tudja mit írok.

Akiknek küldöm:


11 Kérdésem

  • Miért kezdtél el írni?
  • Mennyi idős vagy?
  • Mit gondol rólad a környezeted?
  • Voltál-e már szerelmes?
  • Mi az,a mit a legjobban szeretsz/szeretnél ezen a világon?
  • Ki az, akiben a legjobban megbízol?
  • Mennyire hagyod, hogy a környezeted irányítson?
  • Mit tartasz a legszebbnek a világon?
  • Mit tartasz a legrosszabbnak a világon?
  • Van-e olyan történeted/novellád, amit már megírtál, de senkinek sem mutattad meg?
  • Hiszel a reinkarnációban?

Még egyszer nagyon köszönööm!! :))))

                                                                  Xx Blair

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése